Livrare gratuită DPD și Packeta de la 199 lei
Livrare gratuită DPD și Packeta de la 199 lei
1
Coșul tău

Condiții de returnare, schimb și reclamații

Schimb de produse

  1. Clientul poate schimba produsele achiziționate din magazinul Felinela.ro în termen de 14 zile de la primirea coletului.
  2. Magazinul garantează procesul de schimb în funcție de disponibilitatea produsului respectiv în ofertă.
  3. Produsul poate fi schimbat cu același model într-o altă culoare sau mărime, sau cu un alt produs disponibil la același preț.
  4. Pentru a facilita procesul de schimb, se recomandă utilizarea formularului de schimb.
  5. Clientul trimite produsul înapoi pe cheltuiala proprie, prin orice metodă de expediere. Magazinul va trimite produsul schimbat tot pe cheltuiala clientului.
  6. Coletul trebuie să fie ambalat și asigurat astfel încât să fie protejat împotriva deteriorării în timpul transportului, într-o stare care să permită transportul corespunzător.
  7. În cazul în care produsul pentru care s-a solicitat schimbul nu mai este disponibil în ofertă, reprezentanții magazinului vor contacta clientul pentru a stabili detaliile schimbului.
  8. Produsele cu caracteristici individuale specificate de client (de exemplu: produse personalizate, produse cu logo-ul clientului, cu imprimare personalizată, toate produsele nestandardizate care nu fac parte din oferta magazinului) nu sunt eligibile pentru schimb.
  9. Trimiteți produsul înapoi împreună cu formularul de schimb la adresa: OlzaLogistic – MARKA24, Karvinská 1897, 73701 Český Těšín, Cehia

Retragerea din contract (returnarea produsului)

Dacă sunteți consumator, aveți în general dreptul de a vă retrage din contractul la distanță în termen de 14 zile.

Produsele returnate trebuie trimise fără întârziere la adresa: OlzaLogistic – MARKA24, Karvinská 1897, 73701 Český Těšín, cel târziu în termen de 14 zile de la data retragerii din contract.

Puteți renunța la contract în termen de 14 zile.

Perioada de 14 zile pentru retragerea din contract începe să curgă:

  • Pentru un contract în care predăm bunurile, obligația de a transfera proprietatea asupra acestora începe de la momentul în care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, preia bunurile.
  • Pentru conținut digital – de la data încheierii contractului.

Pentru a respecta termenul, este suficient să trimiteți declarația înainte de expirarea acestuia. La redactarea declarației, puteți utiliza modelul nostru.

Plățile efectuate de dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a bunurilor în condițiile stabilite în reglementări, vor fi rambursate fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contract.

Putem reține rambursarea plății primite de la dumneavoastră până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada expedierii acestora, în funcție de ceea ce survine primul.

Rețineți că dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță nu se aplică, printre altele, consumatorului în cazul unui contract:

  • în care obiectul serviciului este un produs neprefabricat, realizat conform specificațiilor consumatorului sau destinat satisfacerii nevoilor sale individuale,
  • în care obiectul serviciului este un produs care se deteriorează rapid sau are o perioadă de valabilitate scurtă,
  • în care obiectul serviciului este un produs livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
  • în care obiectul serviciului sunt înregistrări audio sau video sau software de calculator livrate într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
  • pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere și după ce acesta a fost informat despre pierderea dreptului de retragere.

Informații detaliate despre retragerea din contract pot fi găsite în Regulamentul nostru de Vânzare.

Reclamații

Produsele reclamate trebuie trimise la adresa: OlzaLogistic – MARKA24, Karvinská 1897, 73701 Český Těšín

Din cauza defectului, puteți solicita:

  • schimbarea produsului cu unul fără defecte,
  • remedierea defectului,

sau puteți face o declarație privind:

  • reducerea prețului,
  • retragerea din contract – în cazul unui defect material.

Răspundem pentru defectele constatate în termen de doi ani de la data livrării produsului.

Reclamația poate fi depusă de obicei în termen de un an de la descoperirea defectului, însă perioada pentru depunerea reclamației nu poate expira înainte de încheierea perioadei de garanție oferite de vânzător.

Evaluarea reclamației dvs. (răspunsul la aceasta) va avea loc în termen de 14 zile de la data primirii reclamației.

Mai multe informații despre reclamații pot fi găsite în Regulamentul nostru de Vânzare.

Coș de cumpărături1
Sumă parțială
35.00 lei
Livrare gratuită pentru comenzi peste 199.00 lei
Adaugă cel puțin 164.00 lei pentru a beneficia de livrare gratuită!
Sumă totală
65.00 lei
S-ar putea să fiți interesat de…
15.00 lei

Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Continuă cumpărăturile